პრეზენტაციაზე სტუდენტებმა და პროფესორ–მასწავლებლებმა ამომწურავი და კვალიფიციური პასუხები მიიღეს.
საქართველოს სასჯელაღსრულების და პრობაციის სამინისტრო
გურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი - ადგილი, სადაც გავიზარდე პროფესიული თვალსაზრისით და ჩამოვყალიბდი დამოუკიდებელ პიროვნებად. უნივერსიტეტი, სადაც პირველივე დღიდან თავს ისე ვგრძნობდი, როგორც ოჯახში. აკადემიური პერსონალის, რექტორატისა და თითოეული თანამშრომლის თბილი დამოკიდებულება სტუდენტების მიმართ, კეთილმოწყობილი ინფრასტრუქტურა, მაღალი დონის განათლების მიღების საშუალება, პრაქტიკაზე ორიენტირებული სწავლება, საერთაშორისო პროგრამების ფარგლებში ჩატარებული ლექცია-სემინარები - აი, ყველაფერი ის, რაც ხდის გურამ თავართქილაძის სასწავლო უნივერსიტეტს ფასეულს და კონკურენტუნარიანს საქართველოს მასშტაბით.
ბედნიერი ვარ, რომ ოთხი წლის განმავლობაში ვიყავი ამ უნივერსიტეტის ბაკალავრიატის წარჩინებული სტუდენტი, გურამ თავართქილაძის სახელობითი სტიპენდიანტი და ჩემი პირველი სამსახურიც ჩემი უნივერსიტეტის დახმარებით დავიწყე.
2013 წლის 4 აპრილს გურამ თავართქილაძის სასწავლო უნივერსიტეტის სტუდენტებისა და პროფესორ-მასწავლებლებისათვის გაიმართა პრეზენტაცია, რომელიც გურამ თავართქილაძის სასწავლო უნივერსიტეტსა და ბირმინგემის კოლეჯს შორის ჩამოყალიბებული ურთიერთთანამშრომლობის ნათელ მაგალითად შეიძლება ჩაითვალოს.
გურამ თავართქილაძის სასწავლო უნივერსიტეტის საერთაშორისო ურთიერთობის განყოფილების ხელმძღვანელმა პროფ. ინგა დიაკონიძემ და ამავე უნივერსიტეტის ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტის ბიზნესის მართვის კათედრის ასოცირებულმა პროფესორმა ვასილ კაციაშვილმა უნივერსიტეტის სტუდენტებს და პროფესორ-მასწავლებლებს მიაწოდეს ინფორმაცია ბირმინგემის კოლეჯში მიმდინარე ინგლისური ენის შემსწავლელი სერტიფიცირებული კურსების, ასევე ტრენინგ პროგრამების, აკადემიურ თუ კულტურულ ტურებში მონაწილეობისა და იმ უპირატესობების შესახებ, რომლითაც გამოირჩევა ეს პროგრამები და რომელსაც სთავაზობს კოლეჯი თავისი პარტნიორი უნივერსიტეტების სტუდენტებს.
პრეზენტაციაზე სტუდენტებს მიაწოდეს ინფორმაცია მომავალში განსახორციელებელ ერთობლივ სამაგისტრო საერთაშორისო პროგრამაზეც ბიზნესის ადმინისტრირებაში.
იყო შეკითხვები, რომელზეც სტუდენტებმა და პროფესორ–მასწავლებლებმა ამომწურავი და კვალიფიციური პასუხები მიიღეს.