20 ნოემბერს საქართველოს საერთაშორისო უნივერსიტეტ ჯიუ-ში ჩატარდა ვორქშოპი ,,პროდუქტის რეკლამირების ფსიქო-სოციალური თავისებურებები“.
ვორქშოპს უძღვებოდა ნინა ქიტოშვილი – გამოყენებითი სოციალური ფსიქოლოგიის დოქტორი; GIU-ს ასოცირებული პროფესორი.
ვორქშოპის ფარგლებში საუბარი იყო შემდეგ თემებზე:
- რას შეისწავლის ფსიქოლოგია;
- რეკლამა მე-20 და 21-ე საუკუნეებში;
- რეკლამის ტიპები და რეკლამის ხელოვნება;
- როგორ მუშაობს რეკლამა: რა საჭიროებები აქვთ ადამიანებს;
- რა გადააწყვეტინებთ მათ ყიდვას?
- ზეგავლენის რომელი მეთოდი იქნება მეტად ეფექტური და რა ფსიქიკური ხერხებია ამისთვის საჭირო;
- როგორი სტრატეგია უნდა შეირჩეს;
- კულტურული კომპონენტის გათვალისწინება.
შეხვედრის დასრულების შემდეგ ნინა ქიტოშვილმა სტუდენტების შეკითხვებს უპასუხა.